De dag van delen 28 juli 2013 Leef je leven!

02-08-2013 19:45

Verslag van de Dag van Delen op 28 juli 2013 met thema Leef je leven!

 

Een bijzondere dag......

 

Om de ervaringen

De ontmoetingen

De workshops

De inzichten

 

Indra, vrijwilligers, workshopgevers, standhouders, bezoekers.... BEDANKT!!!

 

De eerste workshop, tekenen naar aanleiding van een voorwerp, heeft mij diep geraakt.

De combinatie van opdracht, schrijven, tekenen, evalueren en feedback van andere deelnemers en Willy en Jacques maakte het tot een zeer waardevol geheel!

De coaching welke Willy en Jacques geven in het dagelijks leven is breder dan de gegeven workshops met creatieve aspecten. Maar de combinatie tijdens deze dag maakte het áf!

Zie voor meer info over de coaching www.fantasierijk.com en www.passendveranderen.nl

 

De klankschalentherapie van Jo de Roode was ook een bijzondere ervaring.

Vorig jaar heb ik nog staan kijken. Toen was er zo´n animo dat ik het bij kijken heb gelaten. Want steeds als ik eigenlijk wel naar voren wilde stappen in 2012, was een ander mij voor. Dit jaar zou me dat niet weer gebeuren had ik al besloten.

www.jyotir-gamaya.nl

 

Eikie Prenger haar lezing over Shambhala was interessant. Ook kwamen ervaringen aan bod en wie dat wilde kon een healing ontvangen.

Een bijzondere vrouw, die ik zeer waardeer. Bijzonder én gewoon.

www.whispering-angel.simpsite.nl

 

Sommige lezingen heb ik wel bezocht maar vond ik persoonlijk minder interessant. Andere bezocht ik niet omdat ze mijn interesse niet hadden, hoewel andere bezoekers daar duidelijk anders over dachten omdat het stampvol zat in die tenten.

De lezingen van Vitaness heb ik gemist.... telkens vielen die samen met een andere workshop die ik graag wilde volgen. Op voedingsgebied heb ik al de nodige inzichten verworven. Dus hoewel jammer, hopelijk op een later moment eens een herkansing. Het gesprek met één van de heren die over Vitaness lezingen gaf, was heel interessant.

Over het project is meer te vinden via www.vitaness.nl

 

Bijzonder voor mij was het gesprek met de dames van de sokkenkraam ten bate van Cajamarca. Een grote groep dames in en bij Nordhorn breit daar sokken die worden verkocht. Vorig jaar waren deze dames ook aanwezig. Schitterende effen en gekleurde sokken, beenwarmers, sloffen, sleutelhangers.... diversiteit alom!

 

Ook de kraam met Afrikaanse kleden, mooie kettingen en allerlei andere toebehoren trok weer mijn aandacht. Deze was er vorig jaar ook. Ineens herkende ik Fennie! Even bijgekletst, wat een feestdag!

 

Mijn alternatief voor een late vakantie..... is dus een echte feestdag geworden! Heerlijk om na te mogen genieten!!

 

Met een zonnebloem mochten we allen huiswaarts keren.

Dat deed ik echter pas na de afsluiting.

 

The Day of Sharing July 28 2013 Live your Life

The day of sharing is a festival that is about Nature, Healthy Food, Alternative Healing, Coaching methods, Learning more about yourself.

 

This was the 4th Day of Sharing since it started in Ekehaar near Assen.

 

People who come to the festival pay a small amount for the facilities that are available. The people who give trainings do this for free this day. It´s all the sharing principle.

 

I followed a training in drawing after choosing an object. We needed to write down some things, then started drawing. It was very interesting what finally came out. Willy and her husband Jacques did a great job in learning us to look in a different way to ourselves!

They used drawing, writing, clay, painting on the way to reach a goal. It was big fun doing this training!

 

Further I did some sound shell therapy. Last year I had just been looking. In finding out Jo was coming again I decided I would try it this time.

This sound therapy is done with cupper shells. He brings them to vibration, which is on your body or with your feet in such a shell. So you feel the vibration.

It works longer than a day, sometimes a few days to see the effects.

I am happy I could try this out.

 

The story of Shambhala told by Eikie Prenger was interesting. She also did a healing for those who were interested.

A wonderfull meeting with this lady.

 

I spoke with the ladies who sold socks for fundraising. It was nice to talk to them and change some experiences.They even sold far more than socks like fingerless gloves, keyrings, legwarmers.

 

Some of the trainers I haven´t been visiting. They were not of my interest. Or in the case of Vitaness.... it was always on the same time with something else of my interest.

Vitaness is a project of knowledge how to live Healthy, the importance of healthy food. They are starting a centre for this near a holidaypark, so that people can hire a home and visit Vitaness for a few days or longer.

 

I stayed until the end of the day. We all got a sunflower when we left.

 

Indra, volunteers, trainers, visitors THANK YOU!!!