Klankschalenconcert Dichterbijklank

26-01-2014 09:19

 https://www.dichterbijklank.nl/

Gisteren bezocht ik het klankschalenconcert van Sylvia en Brunhilde.


 

Een paar maanden geleden had ik voor het eerst kennisgemaakt met hun manier van klankschalenconcert in De Componist.

Gisteren een hernieuwde kennismaking in MFC De Schakel.


 

Afgelopen zomer had ik tijdens de Dag van Delen ook al kennisgemaakt met Klankschalen. Daar werd door Jo de Roode de behandeling ter kennismaking gegeven.

Net als Brunhilde en Sylvia werkt hij met de methode van Peter Hess.


 

Nieuw is dat Brunhilde en Sylvia vanaf 5 februari wekelijks tot aan de zomer een klankschalenconcert op de woensdagavond gaan geven. Hiervoor zijn "strippenkaarten"  te koop om de avonden bij te kunnen wonen.

Aanmelding vooraf wanneer je komt blijft gewenst.


 

Ik heb het als heel bijzonder ervaren en kom graag binnenkort weer eens genieten!

Bijzonder om te ervaren hoe de trillingen iets met je doen. Ik kan dat niet precies in woorden omvatten. Het raakt me diep.