Klantervaringen

05-07-2014 22:04

Ervaringen van klanten

30-6-2014:

W. Weurding:

 

Bijzondere ontmoeting vanmiddag: Ontwikkelaar maakt kennis met eigen product: nieuwe methode van gebruik. Dat maakt het tot een klantervaring van Trix Slagter met haar voetmassages van Enjoy your feet.

Vanmiddag een heerlijke voetmassage van Trix Slagter gehad. Met dank aan het graankussen dat het buikgebied verwarmde werd de focus op extra ontspanning gelegd. Een toepassing die ik nog niet eerder zó heb ervaren. Ik heb ervan genoten, Trix, dank je wel!
— bij FlexWerkPlekAssen | Ontmoetingsplaats voor Professionals.

Persoonlijke noot: De focus wordt van het denken verlegd naar het voelen van de warmte in het buikgebied. Dat heeft mij geholpen om sneller dan anders te ontspannen en zo optimaal van de voetmassage te kunnen genieten.

* De eerste alinea is overgenomen van FB pagina Wian's Crea.
* De tweede alinea is overgenomen van FB pagina Enjoy your feet.

 

16-6-2014:

Ellen (Hart en Handen):

 

Tijdens de  massagetherapie behandelingen die ik geef, gebruik ik graag warme pakkingen.  Wianne vertelde me dat ze graanzakken maakt. Ik mocht ze uitproberen en heb er hierna twee aangeschaft. Ze blijven lekker lang warm en clienten zijn er positief over. De hoesjes maakt Wianne zelf en ik kon zelf aangeven wat ik mooi vind.

 

www.hartenhanden.nl

 

7-6-2014:

R. Kok:

Hoi, gister voor het eerst gebruik gemaakt van jou graankussen. Had enorme buikkrampen, was er zo beroerd van. Maar wat is ie dan fijn! Heerlijk warm en niet te zwaar. Voor de nacht nog even weer in de magnetron, en ik werd vanmorgen vroeg wakker, lag hij nog steeds op dezelfde plek (terwijl ik zijslaper ben). Dankzij de compartimenten wordt hij niet topzwaar. Buikpijn is over trouwens.

 

30-5-2014:

T. Slagter:

 

Ik heb een graankussen aangeschaft om te gebruiken tijdens de voetmassages die ik geef. wat ik terug krijg van mijn cliënten is dat het erg lekker is, het geeft een lekkere warmte af. Persoonlijk gebruik ik nu de graankussen om mijn verrekte spieren in mijn rug met warmte te laten ontspannen. Erg lekker.

 

www.enjoy-yourfeet.nl

 

11-5-2014:

S. De Klerk:

 

Graankussins van Wian echt een vondst! na 10 minuten begint pijn en stress stadigaan verdwenen. Na 20 minuten Euthopia! echt weinig geld voor zoveel rust en plezier....echt aan te bevelen!