workshop van Volzicht

16-06-2013 18:51

Afgelopen vrijdag ben ik naar een workshop geweest van Volzicht.

 

Informatie over je ogen en hoe deze werken en ontspanningsoefeningen wisselden elkaar af. Evenals mogelijkheden om een rasterbril te proberen om het effect daarvan te zien.

Een rasterbril is een oefenmiddel om de ogen zonder het dragen van een gewone bril te trainen om weer beter te zien.

 

Een wonderlijke ervaring om MET de rasterbril veel scherper en helderder kleuren te kunnen ervaren ZONDER mijn bril met sterke glazen! Terwijl ZONDER de rasterbril ik slechts kleurvlakken zie.

 

Oefeningen als het palmeren ga ik zeker mee aan de slag!

Al zou het alleen al helpen om minder snel mijn zonnebril op te hoeven in de toekomst om mijn beschadigde hoornvlies te ontzien!

Met mijn glazen verwacht ik niet dat zonder bril weer door het leven gaan direct een haalbare kaart is. Maar als ik door oefeningen te doen, binnenshuis beter me zou kunnen redden ZONDER bril ben ik er al bij gebaat!

 

Het was een heel interessante avond met verrassend eenvoudige oefeningen om je ogen te trainen om beter hun werk te kunnen doen!

 

Meer weten of meer info lezen? www.volzicht.nl